HTML

Otaku mennyország

Friss topikok

Milloween, avagy egy vidéki con története

shouneko 2012.11.04. 22:38

esemény.jpg  Mivel először voltam ilyen rendezvényen, ezért neagyon vártam, készültem rá, sokat is dolgoztam, hogy nem csak ott lehessek, de a maximumot tudjam nyújtani ott: sajnos hiába.

  Maga a rendezvény Miskolcon volt, ahova több óra út Budapestről. Az utat nagyon jó társaságban töltöttem, és már az út alatt is ráhangolódthattam a rendezvényre. Megérkezüsnkkor még nem nyitotta meg kapuit a rendezvény, és a szervezőknek is várni kellett. Ezután kb egy óráig próbáltam a szervezőknek segétkezni. Ez volt az első alkalom, amikor láttam, hogyan folyik egy rendezvény szervezése az utolsó előtti pillanatokban (és nagyon érdekes volt)

  Ezután jöttek a programok. Nos elég kevés volt, az is rövid ideig tartott. Ilyen volt este a karaoke, amit, ha máskor nem, akkor az AMV-k és egyéb időkitöltő helyére rakhattak volna. De kezdjük az elején:

  Amit folyamatosan lehetett csinálni az a DDR volt, illetve üvegfestést is lehetett, több-kevesebb sikerrel. A Just Dance-re is lehetett jelentkezni, ami szintén folyamatosan folyt, illetve a rajzversenyre is 14:00ig lehetett jelentkezni. Ami pedig elmaradhatatlan, az a konzol volt.

  A kötött programok kevésbé voltak sikeresek, mondhatni egyáltalán nem voltak azok. Az animekvízről lecsúsztam, pedig időben kimentem, a gamer kvíz szervezése hihetetlenül rossz volt, a cosplayverseny fura (rossz értelemben) bár a díjat jogosan kapták meg a nyertesek. A színpadon ezek után néma csend volt, majd bármilyen videót találtak az illetők, azt benyomták és nézzék az emberek.

  A vásárérdekes volt, pozitívuma, hogy sok saját készítésű animés holmit láthattam, amik nagyon jók voltak. Ügyes kezű fiatalokon kívül voltak még kint használt mangákat és mondokat áruló lányok is (unalmamban egy mondoval is gazdagabb lettem). Volt még teaház is, ami annyiból állt, hogy házi sushit és onigirit árultak, illetve sütiket és filteres teát lehetett még venni. Innen üzenem: ötletnek nem rossz, de ha nem filteres teák lettek volna, lehet, még ennél is nagyobb lett volna a forgalom. Az árusok között volt még a Japán cuccok (és az Animeland is jött volna)

  Ami jó (vagyis jobb) volt a Milloweenben, hogy sok cosplayes, vagy legalábbis a conhoz igazodó ruhákban voltak az emebrek. Rengeteg képet csináltam róluk (számszerint 102-t), itt lehet őket megtekinteni: http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.408136109259846.92970.100001903817334&type=1  Nagyon örültem a sok cosplayesnek, bár némiképpen sajnálom, hogy szinte mindegyik cosplay szülői (főleg anyai) segítséggel készült. De a végeredmény a lényeg, és így is nagy élmény volt a sok cosplayes között lenni.

  Mindent egybevetve lehetett volna jobb is, de annyira nem volt rossz, hogy ne érte volna meg az utat. Az emberek kedvesek voltak, a táncok és néhány előadás nagyot ütött (éljen Kisame) és a coplayek is jók voltak. Remélem, legközelebb azért kicsit jobb lesz (a szervezés is) de ha nem, akkor is ott leszek a FARM-on. Vigyáz Miskolc: jövök! :D

Címkék: Con Cosplay Versenyek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otaku.blog.hu/api/trackback/id/tr364889385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása