HTML

Otaku mennyország

Friss topikok

Egyszerű cosplayek, avagy egy kislány álmai

shouneko 2012.08.06. 14:16

  Mivel érkezett panasz, hogy nem írom le a cosplayeimet, ezért most itt az idő, hogy megtudjátok milyen ruhákban is jártam conra. Itt szeretném leszögezni, hogy két cosplayemet teljes titokban hordtam, senki tudja, hogy cosplayeltem, a másik kettő se lett valami népszerű (hmmm talán a kinéztem miatt) mégis cosplay nélkül megjelenni egy conon szerintem irtó gáz. Az más, ha valaki először/másodszor jár conon, de a többieknek a cosplay igenis legyen... Na jó, nem szaporítom tovább a szót, íme az első:

  A legelső munkám Buzogányos Alvida lenne, a One pieceben lévő első gonosz. Ehhez nagyon passzolt az alakom, pont ezért is választottam őt. Maga a cosplay buzogány nélkül nem mutatott túl jól és ezt senkinek sem ajánlom (pont ezért) 

  Következő cosplayem, ami picit sikeresebb lett Sawawa a Kaibutsu oujoból, aki egy szobalány, nagy mellel, és nem valami vékony lányka, így ez megint egy egészen jó cosplaynek tűnt. Néhány embernek ezzel felhívtam a figyelmét, de ez se lett nagy siker.

  A harmadik, ami teljes homály övezett, az Mai tanárnő cosplaye. Ő a Teacher and studentből való, az ötlet pedig, onnan jött, hogy egy hentaiból szerettem volna cosplayelni. Na igen, de a tanárnő enyhén átlagos ruhát visel, ezért senki se ismert fel ebben sem. 

  Az utolsó eddig elkészült cosplayem Poison Ivy volt (Méregcsók) a Batman képregényekből. Ő se volt rossz, de ez igényelte a legtöbb munkát, és csak néhányan ismertek fel (de még többen tartottak hibbantnak, ami nem is gond, hiszen az is vagyok :D) 

  Képeket mellékelek majd, és remélem, hogy azért sikerült mégis egy kis cosplayer kedvet öntenem belétek. A cosplayer expo nemsokára itt van, én pedig, egy új vagy régi cosplayel mindenképpen megyek. Cosplayre fel!

Címkék: Cosplay

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otaku.blog.hu/api/trackback/id/tr664698401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása